خرید مرمریت پرشین سیلک

معدن مرمربت پرشین سیلک در کجاواقع شده است؟

مرمریت پرشین سیلک یکی از سنگ های مرمریت استخراج شده از معادن کشور با طرح و رنگ منحصر به فرد و زیبا است که بافت و طرح خود را دارد. این سنگ از رگه هایی با بازی زیبای خاکستری یا خاکستری عاج تشکیل شده است. مرمریت پرشین سیلک به دلیل رنگ خاص خود توسط بسیاری از معماران و سازندگان در نظر گرفته می شود.

مزایای مرمریت پرشین سیلک

مزایای این سنگ عبارتند از: سنگ زدایی خوب، جذب آب کم و مقاومت سنگ یکی از ویژگی های منحصر به فرد مهم مرمریت پرشین سیلک، توحید رنگ آن است که باعث می شود کارفرمایان و سازندگان از این سنگ زیبا برای کفپوش و نمای داخلی داخلی خود در قیاس با سنگ های مشابه به قیمت مناسب استفاده کنند. این سنگ  استحکام زیاد، مقاومت سایشی زیاد، رنگ و طرح منحصر به فرد، درصد جذب آب پایین و ساب پذیری عالی است.

کاربرد مرمریت پرشین سیلک چیست؟

 به صورت کلی در سنگ فرش و نمای داخلی ساختمان‌ها مخصوصاً فضاهای مدرن و شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ به دلیل طرح و رنگ زیبای خود با هر نوع دکوراسیون و مبلمان هماهنگ است و باعث افزایش زیبایی و شکوه فضا می‌شود. این سنگ همچنین به عنوان پله، کابینت آشپزخانه، کانتر، کف حمام، دستشوئی، دکوراسیون داخل خودرو، جواهرات و تزئینات منزل نیز قابل استفاده است .

پله: چه چیز بهتر از زیبایی پله‌های خانه با استفاده از مرمريت پرشين سيلک؟ اين سنگ با رنگ خود با هر نوع رنگ ديوار يا كاغذ ديواري همخواني دارد و باعث توليد حسي لذت بخش در هنگام بالارفتن يا پاینن امدن پله ها مي شود. علاوه بر آن، اين سنگ به دليل انعطاف پذيري عالي خود، مي تواند نور را در فضا منعكس كند و باعث افزايش روشنايي و گرمايي شود. اين سنگ همچنين به دليل مقاومت سايشي بالاي خود، ماندگاري طولاني دارد و نياز به تعمير و نگهداري كمتري دارد .

کابینت آشپزخانه: اگر دوست دارید که آشپزخانه خود را با یک سنگ لوکس و زیبا تزئین کنید، مرمریت پرشین سیلک یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این سنگ را می‌توانید به عنوان روکش کابینت‌های آشپزخانه خود استفاده کنید و باعث افزایش جذابیت و کارایی آن‌ها شوید. این سنگ به دلیل جذب آب پایین خود، مقاوم در برابر لکه‌های روغن، آب، چای و قهوه است و با یک پارچه خشک یا مرطوب قابل تمیز کردن است. همچنین این سنگ به دلیل سطح براق خود، باعث افزایش نور در آشپزخانه می‌شود و حس خوبی را در هنگام پخت و پز  و هرچیز دیگری … منتقل می‌کند.

کانتر: کانتر یکی از عناصر مهم در فضای دفتر کار، فروشگاه، رستوران، هتل و … است. این سنگ نه تنها باید کاربردی باشد بلکه باید زیبا و جذاب نیز باشد تا باعث جلب توجه مشتریان و مخاطبان شود. مرمریت پرشین سیلک یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده به عنوان کانتر است. این سنگ با رنگ و طرح منحصر به فرد خود، حس لوکس و شیک را در فضای کار شما ایجاد می‌کند. همچنین این سنگ به دلیل انعطاف پذیری عالی خود، نور را در فضا منعکس می‌کند و باعث افزایش روشنایی محیط می‌شود. 

کف حمام: حمام یکی از فضاهای شخصی و محرمانه در خانه است که باید هم زیبا و هم راحت باشد. مرمريت پرشين سيلک يكي از بهترين گزينه ها براي كف حمام است.

 به طور کلی میتوان گفت :

 به صورت کلی در سنگ فرش و نمای داخلی ساختمان‌ها مخصوصاً فضاهای مدرن و شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ به دلیل طرح و رنگ زیبای خود با هر نوع دکوراسیون و مبلمان هماهنگ است و باعث افزایش زیبایی و شکوه فضا می‌شود. این سنگ همچنین به عنوان پله، کابینت آشپزخانه، کانتر، کف حمام، دستشوئی، ، دکوراسیون داخل خودرو، جواهرات و تزئینات منزل نیز قابل استفاده است . معادن مرمریت پرشین سیلک در استان‌های فارس، ژد، اصفهان و چهارمحال و بختیران قرار دارند. از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین معادن این سنگ معدن پرشین سیلک بيات در شهرستان نیريز از استان فارس است که دارای زمینه خاکستري روشن با رگه های سفید رنگ شبيه به ابريشم است. این سنگ به صورت تایل، طولي و اسلب فروخته مي شود. به طور خلاصه، مي توان گفت که مرمريت پرشين سيلک يكي از بهترين گزينه ها براي كساني است كه دوست دارند فضاي داخلي خود را با يك سنگ لوكس، زيبا کارکنند.

خرید مرمریت پرشین سیلک
مرمریت پرشین سیلک
خرید مرمریت پرشین سیلک
پیمایش به بالا